Yhdistys

Impivaaran Hallit ry tarjoaa monipuolisia koiraharrastusmahdollisuuksia Nurmijärvellä. Yhdistys perustettiin v. 1976 Nurmijärven kenneltoiminnan piristämiseksi. Hallia meillä ei ole, vaikka nimestä voisikin niin luulla! Meillä on jäsenien käyttöön tilava kenttäalue parakkeineen Röykässä osoitteessa Kiljavantie 784.

Liity jäseneksi

Liity jäseneksi täyttämällä jäsenanomuslomake ja maksamalla jäsenmaksu.

Jäsenmaksut 2024

Vuosijäsen40 €
Ainaisjäsen400 €
Perhejäsen10 €
Nuorisojäsen5 €

Saaja: Impivaaran Hallit ry
Tilinumero: FI32 5300 1720 0970 09

Käytä jäsenmaksua maksaessasi viitenumeroa 1106, maksajana uuden jäsenen nimi. Mikäli maksat jäsenyyden uuden jäsenen puolesta, laita liittyvän jäsenen nimen viestikenttään, jolloin viitenumeroa ei tarvita.

Muista täyttää ja lähettää myös jäsenanomuslomake, pelkkä maksusuoritus ei riitä liittymiseen.

Jäsensihteeri:
Marja-Liisa Lötjönen
Heikintie 2, 01820 Klaukkala
jasensihteeriimpivaaranhallit (ät) gmail.com

Muuta

Yhdistyksen pääviestintäkanavana toimii Facebook. Jäsenille tarkoitettu Facebook-ryhmä on luotu yhdistyksen tiedottamiseen ja keskusteluun.

Eläinosteopatiaa sopimushinnalla yhdistyksen jäsenille Nurmijärven Rallitassun tiloissa

Jäsenetuna hinta 70€ / hoitokerta Impivaaran Hallit ry:n jäsenille. (ovh. 80€)
Tutustumistarjous uusille asiakkaille 65€ / ensimmäinen hoitokerta.

Lisätietoja vitalitas.fi
Ajanvaraus 050 4624841, info@vitalitas.fi

Milloin eläinosteopaatille?

• Ontuminen, jäykästi liikkuminen
  • Hyppäämishaluttomuus
  • Vinous, toispuoleisuus
  • Kivut
  • Nivelrikko, kudos- ja jännevauriot
  • Selkävaivat (spondyloosi ym. selkärangan luustomuutokset)
  • Suolisto-ongelmat, närästys
  • Epämääräiset ja selittämättömät ongelmat
  • Toistuvasti uusiutuvat vaivat
  • Tapaturmat, leikkausten jälkihoito

Myös aktiivisesti treenaava koira hyötyy säännölliseestä kehon huollosta. Esimerkiksi agilityssä nopeat käännökset ja jarrutukset voivat aiheuttaa kudoksiin jännitystä ja sen myötä toimintahäiriöitä.

Pennut ja nuoret koirat hyötyvät myös kehon huollosta, jonka myötä voidaan taata tasapainoinen kasvu aikuisuuteen.

Osteopaatti D.O, koulutettu hieroja Anne Jokinen

Pysyvä linkki tähän artikkeliin: https://www.impivaaranhallit.fi/yhdistys/